Reklama

Vodafone oživuje koncept televizních přestávek

Další kampaň Vodafonu, která odstartuje 1. května 2013 v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích, reaguje na launch nových neomezených tarifů. Ve spolupráci s agenturou McCann Prague proto v rekordním čase – v řádu několika dní – vytvořil nový koncept reklamního spotu, který se s nadsázkou vrací do dob oblíbených přestávek v televizním vysílání.

V kampani propagující dva nedávno představené tarify Neomezené volání v síti a Neomezené volání do všech sítí, se představí remake televizní přestávky známé z 80. let. Krátký humorný spot zachovává typické prvky původních vysílacích přestávek a představí se ve třech různých exekucích.

Při natáčení se pracovalo např. i s živými koťaty – notoricky známými a velmi populárními protagonisty původních verzí přestávek. Zajímavostí je, že všech 10 koťat ze spotu Vodafonu pochází z jednoho vrhu plemena Mainské mývalí kočky.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Marketingový manažer | služební auto | Jihlavsko
    Jihlava | 70000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!