Citibank Europe plc bude mít od 1. května 2013 vlastní sponzorské vzkazy k vybraným pořadům České televize. Kampaň, která vznikla ve spolupráci s agenturou Publicis, podpoří kreditní kartu Citi Life.
Dvě verze 10” sponzorského vzkazu se v průběhu května střídavě objeví u pořadů České televize – u hlavních televizních zpráv „Události“, sportovních zpráv „Branky, body, vteřiny“, publicistického pořadu „Rub a líc“ a zpravodajského týdeníku „168 hodin“.
„Citibank standardně využívá jiných forem marketingové podpory svých produktů a služeb, jako například reklamy na veřejných dopravních prostředcích,“ říká Andrea Klímová, manažerka marketingové komunikace a dodává: „Touto kampaní se Citibank v České republice po velmi dlouhé době vrací na televizní obrazovku a věříme, že přispěje ke zvýšení visibility jak kreditní karty Citi Life, tak samotné Citibank.“
-red-