Reklama

Skanska Reality startuje kampaň na bydlení U cukrovaru v Modřanech

Skanska Reality startuje dnes kampaň na bydlení U cukrovaru v Praze – Modřanech. Ta je v prvním týdnu postavená na produktovém internetovém spotu „To jste ještě neviděli! Pes v myčce.“, který komunikuje místnost se sprchou v přízemí nově nabízeného bytového domu, jeden z hlavních benefitů projektu. Ve spotu je promovaná také možnost sportovního vyžití v lokalitě a občanská vybavenost. Spot je k nalezení na kanálech Skanska Reality na Streamu a YouTube.

„V předchozích kampaních jsme převážně používali klasické mediální formáty od rádiových spotů, přes outdoorové nosiče, printovou inzerci a PR až po on-line bannery a PPC,“ řekl Ondřej Svatoň, vedoucí oddělení Marketingu a komunikace Skanska Reality. „Loni jsme k tomu přidali ještě remarketing, kampaně v chytrých telefonech a Facebook. Profil Skanska – inspirace pro bydlení, má k dnešku více než 5 000 fanoušků. Realizace kampaně založené na produktovém spotu byla tedy jen dalším logickým krokem. Domnívám se, že mezi českými developery jsme tuto formu komunikace zvolili jako první ,“ doplnil závěrem.

Skanska Reality na projektu spolupracovala se společností „Nataci.me“ Petra Štulíře, který má s podobnými projekty zkušenosti. „Naším cílem bylo představit bydlení U cukrovaru vtipnou, odlehčenou formou.“ říká Eva Keřková, specialistka marketingu a komunikace, která zodpovídala za natočení videospotu i jeho následnou propagaci. Nápadem spolupracující agentury, kterou jsme vybrali na základě dvoukolového tendru, bylo zvolit jako hlavního protagonistu spotu anglického buldoka, kterého si v novém domově jeho majitelé kvůli sportovním aktivitám v lokalitě Modřan příliš nevšímají a proto se rozhodne vyvenčit sám. Následky jeho dobrodružství a vtipnou pointu prozrazuje název spotu.“

Kampaň bude kulminovat ve druhém květnovém týdnu, kdy bude zahájen prodej bytů. Na internetovou část bude navazovat kampaň v rádiích, na outdoorových nosičích a v printu. Na leitmotiv kampaně naváže ještě soutěž na Facebooku o nejvtipnější fotku psa, jejíž výherce uvidí svého čtyřnohého přítele na billboardu v centru Prahy. Launchovací část kampaně bydlení U cukrovaru skončí před letními prázdninami.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!