Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novou příchuť perlivého nápoje Frisco. Variantou s bílými hrozny a lotosovým květem značka doplňuje portfolio velmi úspěšných ovocných příchutí a navíc přináší spotřebitelům energeticky odlehčenou variantu s využitím přírodního sladidla stévie.
Příchuť Bílé hrozny & Lotos přináší i novou etiketu laděnou do jemných zelených a metalických tónů. S tím souvisí také zásadní změna positioningu, který se až dosud nesl v duchu jedinečnosti a bourání mýtů o ženách. Nové Frisco chce podtrhnout módní styl a sebevědomí žen, které si rády vychutnají všechny volné chvíle strávené doma nebo v baru s přáteli. Slogan „Vychutnejte si všechny barvy noci“ vyjadřuje, že s Friscem může být každá noc jiná a jedinečná a současně má i jeho každá varianta svůj odstín, který „zbarví“ každý večer jinak.
Chuť oblíbeného drinku byla vybrána s maximálním zřetelem na cílové zákazníky a marketingový ředitel Grant McKenzie k jejímu výběru dodává: „Víme, že jedním z nejoblíbenějších drinků mezi ženami zůstává víno. Rozhodli jsme se jim proto nabídnout Frisco s osvěžující příchutí bílých hroznů, kterou jsme doplnili exotickým lotosovým květem. Reagujeme tím na očekávání našich spotřebitelek, které vyhledávají vysokou kvalitu, rády si vychutnávají radosti života, a kterým záleží na tom, jak vypadají. Frisco s obsahem přírodní stévie se může stát velmi zajímavou alternativou k tradičnímu vínu.“
Plzeňský Prazdroj podpoří novou příchuť reklamou v televizi, inzercí v časopisech, PR kampaní a aktivitami na internetu a Facebooku, kde má značka širokou základnu fanoušků. K launchi novinky také připravuje party v barech a v průběhu roku se Frisco spojí s nejrůznějšími akcemi zejména ve fashion stylu.
-red-