Na obrazovkách České televize budou od května k vidění tři nové spoty Čtení pomáhá. Animace divákovi představuje hlavní smysl charitativního projektu, tedy že za přečtenou knihu lze získat 50 korun pro dobrou věc. Spoty pochází z dílny Ogilvy&Mather a hlas jim propůjčil český herec Jiří Klem.
Od května 2013 se na televizních obrazovkách České televize objeví nová charitativní spotová kampaň projektu Čtení pomáhá. Tři desetivteřinové spoty můžete shlédnout na kanálech České televize, a to ČT 1, ČT 2 a ČT 24, během května, října a listopadu.
„Jedná se o kreslené spoty, které diváky informují o hlavním cíli projektu Čtení pomáhá, a to podněcovat děti a mládež k četbě a přiblížit jim charitativní činnost. Za každou přečtenou knihu mohou totiž mladí čtenáři získat 50 korun, které věnují na vybranou charitu,“ říká Martin Roman, iniciátor a donátor projektu Čtení pomáhá. „Spoty namluvil český herec a divadelní pedagog Jiří Klem. Pan Klem má velmi výrazný hlasový projev, který využívá právě i v dabingu,“ dodává Martin Roman.
Animace z dílny agentury Ogilvy&Mather se vyznačuje jednoduchostí a je laděna do červenočerných barev, které jsou obsaženy v logu Čtení pomáhá. PR podporu Čtení pomáhá zajišťuje AMI Communications.
Projekt Čtení pomáhá podporuje čtenářství a zároveň umožňuje dětem a mládeži podílet se na charitativní činnosti. Děti jsou k četbě motivovány finanční odměnou 50 korun, kterou však nezískávají pro sebe, ale věnují ji na charitu. Každý rok se tak různým nadacím rozdělí až 10 miliónů korun. O tom, kdo pomoc obdrží, rozhodují právě dětští čtenáři.
– red –