Výraznou proměnu letos čeká trh privátního finančního poradenství. Vstoupila na něj přední evropská finanční skupina Swiss Life s aktivy v hodnotě více než 3 bilionů korun. Skupina, která ve Švýcarsku působí již více než sto padesát let, se rozhodla v Česku proměnit svou dceřinou společnost AWD na své přímé zastoupení a expandovat zde pod značkou Swiss Life Select.
Celý proces rebrandingu, komunikaci spojenou s rozšiřováním obchodní sítě i launchem nových produktů bude nadále řídit agentura Fleishman-Hillard, která pro společnost v Česku pracuje dlouhodobě.
„Skupina Swiss Life je významným poskytovatelem finančních řešení v řadě zemí Evropy. Jsem rád, že můžeme být u její další expanze na českém finančním trhu,“ říká Roman Pavlík, Associate Director agentury Fleishman-Hillard.
Logo společnosti Swiss Life vzniklo před několika lety u švýcarsko-americké agentury MetaDesign. Jeho základem byl koncept otevřené dlaně, jakožto výrazu důvěryhodnosti a celoživotního partnerství, které jsou ve finančním světě velmi ceněny.
-red-