Kongres Marketing Management, který se s podtitulem „Kdo si hraje, prodává“ bude konat 14. 5. 2013 v Praze na Žofíně, představí zábavné a kreativní kampaně předních světových i tuzemských firem. Zajímavými lákadly v programu jsou kreativní ředitel Apple, Ken Segall či Ravid Kuperberg, partner společnosti Mindscapes Izrael. Na odborný celodenní program bezprostředně naváže společenský večer spojený s vyhlášením žebříčku Agentury roku 2012.
„Když uděláte na základě té správné analýzy to správné rozhodnutí a správně jej realizujete, pravděpodobně dopadnete stejně „správně“ (ale možná nudně) jako všichni ostatní,“ trochu provokativně konstatuje Barbora Krásná, partnerka ve firmě Blue Events, která ve spolupráci se slovenskými TheMarketers.biz konferenci Marketing Management pořádá. Letošní motto – Kdo si hraje, prodává – bylo proto zvoleno s cílem povzbudit hravost a kreativitu v českém marketingu. Jak říká jeden ze zahraničních řečníků kongresu Ravid Kuperberg: „Tvořivost není otázkou talentu, ale způsobu práce. Kreativita se objevuje tehdy, když získáme schopnost pohrávat si s nápady a takřka dětinsky je zkoumat“. S hravostí se snoubí i jednoduchost. Myšlenky a principy jednoduchosti jako nejmocnější síly v byznysu představí hlavní řečník kongresu Ken Segall, blízký spolupracovník Steva Jobse a autor kampaně „Think Different“ pro Apple.
Na celodenní konferenci naváže večer Agentury roku 2012, jejímiž spolupořadateli jsou AKA a časopis Strategie. „Když dvě skvělé akce spojí síly, účinek se nesčítá, ale násobí. Už tak kvalitní zážitek bude ještě lepší díky bohatšímu programu, větší interaktivitě, vystoupení českých i světových hvězd marketingu a komunikace a dalším překvapením, které na návštěvníky čekají,“ glosuje program blížící se akce Jan Binar, prezident AKA. Marketing Management kongres slibuje inspirativní a užitečný program jak pro malé i velké reklamní agentury, tak pro marketingové ředitele, manažery a další marketingové specialisty z firem.
Informace o akci:
Kdy/kde: 14. 5. 2013, Palác Žofín, Praha
Organizátoři: Blue Events ve spolupráci s TheMarketers.biz
Web konference: www.marketingmanagement.cz
– red –