Mood Media oficiálně spouští rebranding značky pro lepší komunikaci vlastního postavení, jakožto globálního lídra v oblasti zážitkového designu a zároveň pro integraci dceřiných firem Muzak, DMX a Mood Media pod jedinou zastřešující značku Mood. V jádru brandu, chcete-li značky, je nový slogan „Mood: Se záměrem“, který vyjadřuje filozofii Mood založenou na silném propojení mezi klienty a jejich zákazníky napříč všemi odvětvími po celém světě.
Country managerka pro Čechy a Slovensko, Eva Chudomelová, vystihuje přínos firemního rebrandingu: „Věřím, že celý rebrandingMood Media pomůže ke sjednocení našich poboček ve světě. Je to dobré pro upevnění celkové image společnosti. V naší společnosti figurovaly tři firmy, a proto byl rebranding zapotřebí. Stalo se tak, aby se naši partneři i koncoví zákazníci lépe orientovali. Jsme společnost s mnoholetou historií. Máme 42 poboček ve všech světadílech. Je na čase, abychom se ukázali světu a České republice obzvlášť.“
V průběhu posledních několika letMooddíky dalším přírůstkům zaznamenal rapidní růst. Klientům nabízí komplexní a propojené služby, které vytvoří unikátní, působivý a celistvý zákaznický zážitek. Ať už ve venkovních prostorech, v on-line světě nebo na cestách.
Absorbováním těch nejlepších služeb a produktů z portfolií každé ze společností, mění Mood způsob, jakým zákazník vnímá značku. Mezi klienty Mood patří věhlasné značky, například Gucci nebo TommyHilfiger.
-red-