Obchod

Spotřebitelé volí nejlepší novinky roku 2013. Soupeří 115 výrobků ve 38 kategoriích.

Skupina Atoz Retail uzavřela registraci do 13. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje nejlepší inovace v oblasti rychloobrátkového zboží na českém trhu. O tento titul letos usiluje 115 nominovaných produktů v rekordních 38 kategoriích.

Do marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2013 se mohli přihlásit výrobci a distributoři rychloobrátkového zboží s výjimkou tabákových výrobků, kteří své nové produkty uvedli na český trh v období od září 2011 do prosince 2012.

Program má v posledních třech letech rostoucí tendenci – díky velkému zájmu výrobců bude letos 115 nominovaných výrobků soutěžit v rekordních 38 kategoriích. „Nejvíce nás těší různorodost nominovaných výrobků, a tím pádem i otevření kategorií, které dříve v programu příliš zastoupeny nebyly. Zájem výrobců o přihlášení novinek v oblasti mléčných produktů, pečiva, uzenin a čerstvého masa odráží současný příklon spotřebitelů k čerstvému zboží. Zajímavostí je také otevření kategorie sladidel, do níž se promítla popularita stévie a která odráží aktuální směřování spotřebitelů ke zdravějšímu životnímu stylu. Tento trend stojí ostatně za velkou částí nominovaných produktů v potravinářských kategoriích. Oproti předchozím ročníkům je vidět velký posun u obalů, které jsou nejenom mnohem lépe a přehledněji graficky zvládnuté, ale také funkční, co se týká jejich otevírání či skladování. Nechci to zakřiknout, ale myslím, že výrobci se opravdu vážně začínají zamýšlet nad potřebami nakupujících,“ hodnotí letošní ročník Lukáš Matějka, project manager programu.

Registrace výrobků pro letošní ročník probíhala od října 2012 do konce února 2013. Po jejím ukončení se jako každoročně sešla odborná porota, jejímž úkolem bylo posoudit oprávněnost nominovaných produktů usilovat o ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2013 a potvrdit jejich rozdělení do jednotlivých kategorií. Kromě toho zvolila dva nejinovativnější výrobky (jeden za potravinářské a druhý za nepotravinářské zboží), které získaly cenu poroty.

Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka je jediné ocenění svého druhu na českém trhu, o jehož držitelích rozhodují samotní spotřebitelé, a to v rámci průzkumu, který probíhá ve spolupráci se společností STEM/MARK. Vítězové jednotlivých kategorií tak budou určeni na základě výsledků dotazování, jehož se účastní reprezentativní vzorek více než 4000 respondentů. Tisíce dalších nakupujících se pak mohou zapojit do spotřebitelských soutěží probíhajících v časopise Gurmet, deníku Metro, na rádiu Frekvence 1 a portálech babinet.cz, rodinaaja.cz, aukro.cz, heureka.cz. V jejich rámci budou volit nejoblíbenější novinku uživatelů, čtenářů či posluchačů daného média.

Slavnostní vyhlášení vítězů jednotlivých kategorií proběhne 25. dubna 2013 v Hotelu Ambassador – Zlatá Husa v Praze. Oceněné produkty mohou získat roční licenci na logo a slovní označení Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2013, které budou moci využít na obalech a v reklamních kampaních. Během slavnostního galavečera budou také oznámeni vítězové spotřebitelských soutěží a držitelé cen poroty.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!