Nákupní portál ZOOT, s největším on-line výběrem módy, se domluvil s výkonovou agenturou REDMEDIA na rozšíření spolupráce pro rok 2013 v oblasti internetu a sociálních sítí. Rok 2012 byl primárně zaměřen na optimalizaci profitu kampaní z internetových vyhledávačů a spuštění remarketingové strategie. V závěru roku pak výkonová agentura REDMEDIA, pro ZOOT, spustila vysoce efektivní a tím i úspěšnou kampaň v displayových médiích.
“ZOOT se zaměřuje na segment tzv. Nové módy. Zajímají nás nové, trendy značky, které v zahraničí prokázaly rychlý růst. Lidé již často nechtějí unifikaci velkých značek a raději vyjádří svůj postoj a sebe vhodným výběrem značky. I díky této strategii, podpořené výkonovým modelem REDMEDIA jsme z pohledu obratu za loňský rok vyrostli o krásných 1400% a to v době, kdy módní segment v minulém roce stagnoval a mnoho prodejců se potýká s poklesem tržeb. Měsíčně již na ZOOT přijde více jak 500.000 lidí, což je návštěvnost porovnatelná s těmi největšími nákupními centry.” uvedl Ladislav Trpák, Chief Idealista portálu ZOOT.cz.
Martin Beneš a Lukáš Kružberský z REDMEDIA k tomu dodávají: „ZOOT je jedním z našich prvních klientů, který se rozhodl vykročit na pole výkonnostního marketingu a změnit obecně daný úzus ohledně investic do médií a jejich návratnosti. Potvrzením toho, že jdeme správně je vybudování báze 500tis. návštěvníků měsíčně a růst obratu o 1400%. Rok 2012 byl primárně zaměřen na optimalizaci profitu kampaní z internetových vyhledávačů včetně bannerových formátů reklamy a spuštění remarketingové strategie tak, aby klientova investice dosahovala okamžité návratnosti. V závěru roku 2012 jsme pak spustili vysoce efektivní kampaň v displayových médiích. Tento rok budou proto výdaje klienta navýšeny.“
-red-