Již jsme zvyklí být na pozoru, jakmile se objeví informace o novém druhu marketingu nebo převratném typu podnikání. Pokud se nová forma marketingu týká Facebooku a sociálních sítí obecně, pak takové informace obyčejně budí maximální pozornost.
Jedna z nově nedávno založených firem (angl. start-up), společnost Adler iTech, s.r.o., se rozhodla jít cestou inovace marketingu. V tomto případě se skutečně jedná o inovaci marketingu tak, jak ji definuje Evropská Unie ve své dotační politice.
Pod značkou Join Something New byl spuštěn marketing nové mobilní softwarové aplikace, která má být poskytována vždy zdarma. Vytváří se celosvětová (globální) obchodní platforma, která usnadňuje nabídku a poptávku dopravních služeb pro transport osob z místa A do místa B. Tyto dopravní služby jsou tradiční, v současné době se hojně využívají a to především ve větších městech (angl. city). Jedná se tedy o již existující zaběhnutý trh.
Inovace Join Something New spočívá v řádovém zvýšení efektivity obchodování těchto dopravních služeb. Díky zvýšení efektivity marketingu lze u dodavatelů předpokládat snížení nákladů na získání zákazníka. Z toho plyne předpoklad snížení ceny tímto inovačním způsobem obchodované dopravní služby. Na základě toho lze předpokládat další penetraci trhu, tj. příliv nových pravidelných zákazníků, kteří tuto transportní službu využívají.
Jedním z autorů tohoto inovačního podnikatelského projektu a jeho hlavním investorem je známý podnikatel Martin Hausenblas. Tato podnikatelská myšlenka je převratná v tom, že používá koncept komunitního podnikání. Komunitní podnikání Join Something New můžeme snadno popsat: „Každý z nás zná další lidi. Toto je jeho zóna vlivu. Můžete se stát marketérem naší nové obchodní aplikace. Je to podnikání pro každého. Není potřeba vstupní kapitál. Není potřeba podnikatelská myšlenka. Marketéři ve své zóně vlivu prosadí používání obchodní aplikace a budou odměňování provizemi z objemu realizovaných transakcí.“
Dále čtěte více informací o Join Something New pohledem třetí strany. I Vy se můžete stát marketérem. Je to bezplatné. V současné době, v březnu 2013, probíhá tzv. předregistrační fáze (angl. pre-sell). Zaregistrujte se právě teď, zabere to asi 1 minutu.
– red –