V pražském Centru Černý Most byl slavnostně znovuotevřen obchod Tchibo ve zcela novém, prémiovém designu. V průběhu deseti let v ČR společnost Tchibo vybudovala síť více než tří desítek kamenných obchodů, spojujících pod jedinečným obchodním konceptem „3 v 1“ kávové občerstvení, prodej pražené kávy a týdně nových tematických kolekcí spotřebního zboží. Obchod Tchibo na Černém Mostě je nyní zákazníkům k dispozici po přestavbě v novém architektonickém stylu, pro nějž je typická nová barevnost a zřetelná segmentace tří nákupních zón – kávového baru s posezením, pultového prodeje kávy a nabídky spotřebního zboží. Obchody Tchibo se nacházejí především ve frekventovaných nákupních centrech třinácti velkých i menších měst v ČR a také v prestižní lokaci na pěší zóně v centru Brna.
Deset let na trhu a více než třicet prodejen – aktuálně ve třech architektonických stylech
Společnost Tchibo Praha otevřela první kamennou prodejnu v ČR na sklonku roku 2004 v Brně. V průběhu deseti let vybudovala hustou síť s více než třemi desítkami obchodů Tchibo ve třinácti městech v celé ČR, a to ve třech architektonických stylech: LIFE II, Fresh-Up a nyní uplatnila při přestavbě prodejny na pražském Černém Mostě zcela nový styl „Koncept 2010“. Jednotlivé styly se liší hlavně barevností, nasvícením, pojednáním prostoru kavárny a celkovou atmosférou. Pro styl znovuotevřeného obchodu Tchibo v CČM je typická nová barevnost s využitím luxusní černé v kombinaci s materiály ve vzhledu přírodního kamene a dřeva. Nábytek je pojednán z kvalitního a odolného materiálu s barevností a strukturou dubové dřeviny, flexibilní policový systém je v bílé barvě s úpravou do vysokého lesku. Způsob cíleného nasvícení i uspořádání nábytku napomáhá jasnému členění prostoru na tří nákupní zóny, odpovídající třem pilířům obchodního modelu Tchibo: kávový bar, pultový prodej kávy a nabídka spotřebního zboží.
Tři architektonické styly obchodů Tchibo v ČR se liší hlavně barevností, nasvícením, pojednáním prostoru pro posezení u kávy a celkovou atmosférou.
LIFE II
V tomto stylu byly otevírány první obchody Tchibo v ČR, například i obchod Tchibo na CČM před přestavbou. Typickými znaky je světlá barevnost nábytku i podlah v bukovém dekoru, světlá barva stěn a stropů, vysoké barové sezení a rovnoměrné nasvětlení celého prostoru.
Fresh-Up
Tento styl byl v ČR prvně uplatněn v obchodě Tchibo otevřeném v OC Nisa v roce 2010. Vyznačuje se novou tmavou barevností nábytku v odstínu wenge a proměnou prostoru pro kávové občerstvení s využitím obrazů se záběry z kávových plantáží a zpracování kávy. Obměnou prošla i vitrína pultu s kávovým občerstvením. Do výlohy byl instalován nábytek v bílé barvě s vysokým leskem a zlepšil se průhled do prostoru prodejny.
Koncept 2010
Tento zcela nový styl je poprvé uplatněn u nově otevřeného obchodu Tchibo v CČM. Je pro něj typická tmavá barevnost s využitím luxusní černé v kombinaci s příjemnými materiály přírodního vzhledu. Dále je použito i sklo a kov. Atmosféra prodejny je výrazně odlišná díky nové cílené formě nasvícení. Přestavba proběhla ve spolupráci s lokálním generálním dodavatelem. CČM je první pilotní prodejnou a zároveň se tak jedná o test tohoto nového designového konceptu jako jedné z možností pro další směr rozvoje obchodů Tchibo ve střední a východní Evropě.
Jedinečný koncept „3 v 1“
Všechny obchody Tchibo spojuje jeden mezinárodně osvědčený obchodní model − na ploše okolo 100 m2 nabízejí prodejny hned tři důvody, proč se zastavit: kávové občerstvení s posezením, pultový prodej pražené kávy včetně prémiové kávy Tchibo Privat Kaffee z celého světa a týdně se měnící nabídku spotřebního zboží. Specifický koncept Tchibo „3 v 1“ byl v roce 2012 oceněn v prestižní soutěži Top Retailer odborníky expertního panelu Retail Vision v rámci průzkumu společnosti INCOMA GfK.
– red –