Internet

Výrobci musejí své produkty na sociálních sítích emocionalizovat

Integrace sociálních médií v komunikační strategie společnosti je zpočátku spojena s náklady, zejména zřízením týmu odborníků v oblasti sociálních sítí a vyčleněním dalších prostředků. Specialistka na internetový marketing profesorka Sonja Salmen, která vyučuje e-strategie a e-business na Heilbronn University, vysvětluje, proč je závazek vůči novým médiím stále aktuálnější.

  1. Stále více a více zákazníků, dodavatelů a obchodních partnerů je na internetu. Každý by zde měl využívat kreativitu a inteligenci svých partnerů. Každý, kdo je zde včas, má jedinečné konkurenční výhody.
  2. Pro business-to-business poskytovatele závazek platí ještě víc, protože profesionální rozhodování o koupi je často ještě více založeno na dobré pověsti a doporučení než rozhodnutí cílových spotřebitelů. Prostřednictvím internetového poselství s dobrým obsahem a důvěryhodného dialogu může společnost použít publikum jako inovačního vůdce. B-to-B poskytovatelé musí také prezentací přilákat talentované mladé lidi z generace digitálních domorodců, kteří vyrostli s internetem.
  3. Přesun epicentrum dialogu skutečně na kupující. Obchodníci by toho měli využít. Musíte to ovšem udělat tak, aby si zákazníci sami emotionalizovali produkty a služby. Nejjednodušší a nejlevnější je umožnit zákazníkům, aby se účastnili v sociálních sítích na procesu vytváření hodnot. Takže navrhnout své vlastní výrobky nebo varianty, přispět nápady, dělat úsudky.
  4. Mohou firmy ušetřit tím, že nahradí tradiční reklamu prostřednictvím přítomnosti na internetu? Ačkoli je mnoho příběhů o firmách a jejich úspěšných marketingových aktivitách tohoto typu, je to drahé. Nutný je rozvoj sociálního týmu mediálních odborníků a to spotřebovává značné prostředky.
  5. Mnozí se obávají, kritiky na internetu – a samozřejmě oprávněně. Tato část celého komunikačního procesu je samozřejmě těžko předem vyprojektovatelná. Pokud je kritika konstruktivní, může ovšem přispět k důvěryhodnosti komunikačního procesu.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!