Tříkolového výběrového řízení, které trvalo 3 měsíce, se zúčastnilo celkem11 agentur. Do finále tendru postoupily společnosti Ogilvy, Intuo a Momentum. Finanční objem zakázky, jejímž tématem je komunikace fleetového financování od ŠkoFINu, je do 10 mil. Kč.
„Po oslavě dvaceti let jedné z nejrespektovanějších značek v oblasti financování vozů v České republice prostřednictvím kampaně ŠkoFIN 00 získalo Momentum kontrakt i na kampaň zaměřenou na flotilový segment,“uvádí David Novák z Momentum a dodává:„Budeme se snažit navázat na prodejně úspěšný projekt zimní kampaně se dvěma nulami, i když tentokrát nepůjde o širokou veřejnost, ale o firmy, kterým nabídneme financování a správu vozového parku.“
„Myšlenka, která nám byla představena, garantuje maximum pohodlí pro naše fleetové zákazníky. Věřím, že nová kampaň podpoří naše ambiciózní obchodní cíle, říká Michal Šlajs, šéf Fleetu ve ŠkoFINu. „Jednoznačně nás přesvědčila jednoduchost a originalita kreativního konceptu a jeho možná aplikace na jakýkoliv nosič sdělení,“ dodává Lukáš Cankař vedoucí marketingu ŠkoFINu.
– red –