Finance

Dceřiná společnost České spořitelny Partner ČS, a. s. mění svůj název na ČS do domu, a. s.

Dceřiná společnost České spořitelny Partner ČS, a. s. mění svůj název na ČS do domu, a. s. a spolu s tím i obchodní strategii a korporátní image. Změna proběhla k 23. lednu 2013, kdy byla společnost pod novým názvem zapsána v Obchodním rejstříku.

Změny se netýkají jen obchodního názvu firmy, ale celé firemní strategie a řízení značky ČS do domu, a. s. Česká spořitelna do domu působí po celé České republice a nabízí širokou paletu produktů a služeb Finanční skupiny České spořitelny, a.s. a skupiny Vienna Insurance Group. Součástí nabízených služeb je kvalitní poradenství při řešení jakékoli finanční záležitosti. Hlavním cílem nové obchodní strategie ČS do domu je více propojit ověřené produkty České spořitelny s kvalitou a flexibilitou poradců ČS do domu a zároveň se přiblížit korporátnímu stylu České spořitelny a prezentovat klientům svoji sounáležitost s českou největší bankou. Jasně uchopitelným grafickým prvkem nového korporátního designu je červený deštník, který coby jasný identifikační znak bude provázet veškerou marketingovou komunikaci ČS do domu.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!