Můj Burger od McDonald’s umožní soutěžícím sestavit si burger podle jejich chutí. Pokud získá dostatek hlasů, objeví se v nabídce McDonald’s. Soutěžní web realizovala internetová agentura FG Forrest.
Projekt Můj burger úspěšně probíhal v několika zemích, kde se setkal s kladným ohlasem a velkým zájmem ze strany soutěžících. V České republice a na Slovensku odstartoval 28. ledna 2013.
Na adrese www.mujburger.cz si soutěžící pomocí konfigurátoru sestaví vlastní burger. Vyberou si z různých druhů mas, žemlí, přísad a omáček. Pak svému burgeru vymyslí nějaké jméno a pošlou ho do světa. K tomu navíc obdrží mailem reklamní podporu svého produktu. Jak s ní naloží, už záleží jen na uživatelích. Následně se v galerii s názvem 1 proti 1 všechny burgery utkají mezi sebou. Návštěvníci webu zvolí svým hlasováním 10 nejlepších.
Autoři deseti nejlepších burgerů se sejdou v testovací kuchyni McDonald’s, kde za pomoci odborníků svůj burger připraví. Porota následně vybere 3 vítěze. Kritériem bude nejen chuť, ale také kreativita a vzhled výrobku. V květnu 2013 pak budou vítězné burgery v nabídce McDonald’s.
Soutěžní web, kde si uživatelé tvoří své produkty je postaven na atraktivní grafice jednotlivých částí konfigurátoru. Stručné texty poradí, jak na další krok a pomohou například s vytvořením jména burgeru. Vše je jednoduché, živé, intuitivní s důrazem na vysokou míru zaujetí.
Web pro ČR a Slovensko realizovala internetová agentura FG Forrest. Kromě samotného webu se Forresti věnovali ve velké míře zejména copywritingu. Texty z cizojazyčných mutací upravovali pro české prostředí, zejména v oblasti surovin a přísad. Dále bylo nezbytné vytvořit pro českou i slovenskou mutaci velmi obsáhlý slovník zakázaných výrazů. To pro zamezení případných nevhodných a urážlivých názvů produktů.
„Jako projektový manažer s pozitivním přístupem k životu musím konstatovat, že výsledek projektu Můj Burger 2013 je z mého pohledu perfektní a už nyní jsem zvědavá, kolik uživatelů se do soutěže přihlásí. Velké díky za spolupráci patří samozřejmě společnosti McDonald’s a také mým kolegům, kteří vstřícně a ochotně přijímali změny projektového plánu. Závěrem jen dodám – Sestavte si vlastní burger a staňte se slavnými,“ komentuje celý projekt Míša Švíková z FG Forrest.
– red –