Ness Technologies, globální poskytovatel komplexních řešení a služeb v oblasti informačních technologií, získal certifikaci SAP – Partner Center of Expertise, která ho oficiálně opravňuje poskytovat podporu zákazníkům využívajícím prostředí SAP. Tuto certifikovanou podporu může Ness poskytovat na dvou úrovních. V rámci první úrovně se jedná o řešení problémů způsobených nesprávným použitím systému SAP, které nevyžadují změny v systému. Na druhé úrovni podpory se jedná o řešení technických problémů, u kterých není nutná změna konfigurace systému za pomoci konzultantů s využitím nástroje SAP Solution Manager, což významně zrychlí a zkvalitní celý podpůrný proces.
„Získání této certifikace potvrzuje, že podpora, kterou Ness poskytuje svým klientům, je v souladu s vysokými standardy kvality nastavenými společností SAP a platnými po celém světě,“ říká Hana Součková, ředitelka marketingu Ness Technologies v ČR. „Tomuto výsledku předcházely několikaměsíční přípravy, v jejichž průběhu byl sestaven tým certifikovaných specialistů a vytvořeno technické jádro pro poskytování podpory, založené na systému SAP Solution Manager, které bylo online propojeno se systémy našich zákazníků,“ dodává Hana Součková.
Ness nyní, na rozdíl od necertifikovaných partnerů, může svým klientům poskytnout podpůrnou infrastrukturu s takovými technickými prostředky, které významně zkvalitní a zrychlí celkový proces podpory. V případě kritických problémů lze využít globální síť specialistů a vývojářů SAP, která je dostupná 24 hodin denně. V současné době je na systém podpory v České republice napojeno šest zákazníků. Tým pěti certifikovaných konzultantů s podporou dvaceti dalších konzultantů se stará o zákazníky v České republice a během krátké doby rozšíří své služby i pro zákazníky ze Slovenska a Maďarska.
– red –