Konzultační softwarová společnost Cleverlance Enterprise Solutions vyvinula pro klienty Komerční banky nové funkce mobilního bankovnictví. Uživatelé chytrých telefonů s operačními systémy Android a iOS mohou od listopadu používat aplikaci Mobilní Banka 2 se spoustou nových chytrých funkcí, které významně šetří čas.
Společnost Cleverlance dodala Komerční bance kompletní návrh, design a otestování aplikace včetně serverové části zároveň s její integrací do bankovních systémů.
„Komerční banka zvolila moderní přístup k řešení aplikace, který se vyznačuje svým originálním designem a velice intuitivním ovládáním. Aplikace nabízí spoustu užitečných funkcí pro rychlý kontakt s bankou prostřednictvím chytrého mobilního telefonu“, dodává Lenka Leličová, Product manager pro mobilní bankovnictví v Cleverlance.
Řešení pro Komerční banku je další z řady aplikací pro mobilní zařízení, které již společnost Cleverlance Enterprise Solutions a.s. v nedávné době nasadila u svých zákazníků. Firma se přitom nesoustředí pouze na řešení pro mobilní bankovnictví, ale též implementuje řešení pro nejrůznější zákaznické portály. V poslední době u klientů úspěšně nasazuje i svůj mobilní podnikový framework Cleverlance Right Time.
– red –