Reklama

Nový spot Efekt SodaStream pilotně běží ve čtyřech zemích

Kampaň se kryje s uvedením výrobníku limonády „Source“, jejž navrhl slavný designér Yves Béhar, a je součástí integrovaného marketingového úsilí, které obnáší novou vizuální identitu, logo, branding a reklamní slogan.

„Chceme spotřebitelům umožnit, aby udělali něco pro životní prostředí, zbavit se lahví a plechovek a užívat si bublinky bez lahví.“ Společnost SodaStream hodlá do uvedení televizní reklamy „Efekt SodaStream“ investovat po celém světě přes 18 milionů dolarů. Spot běží nejdřív ve čtyřech zemích, kromě jiného i v České republice.

Za kampaní zčásti stojí velmi slavní a vlivní reklamní inovátoři Alex Bogusky a Rob Schuham z agentury COMMON, jejímž cílem je urychlit společenskou změnu. Nová televizní reklama, kterou režíroval Daniel Benmayor, ilustruje hodnoty značky a jedinečným a dramatickým způsobem propaguje udržitelnou spotřebu. V reklamě v různých scénách ráz na ráz mizí láhve s limonádou, jak lidé začínají používat výrobník SodaStream – poselství ohledně odpadu a udržitelnosti je pak skutečně výrazné. Reklamní spot končí komentářem „S výrobníkem SodaStream můžete ušetřit více jak 1000 lahví ročně“.

– red –

Čtěte také

  1. Junior produktový/marketingový specialista (CZ nebo SK - Karlín)
    Praha | 40000 Kč/měsíc
  2. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!