Konec listopadu je běžně ve znamení předvánočního shonu, firemních večírků a také Web Analytics Wednesday. Při přípravě nadcházejícího setkání jsme dali prostor našim posluchačům, aby sami mohli přijít se zajímavou přednáškou. Návrhů se nám sešlo mnoho a vybrat z nich tři nejzajímavější pro nás bylo hodně těžké. Na co se tedy můžete těšit?
18.00 Krátký neformální začátek (networking)
18.30 Jiří Brázda (Optimics): Úvodní slovo
18.40 Václav Novák (Yeseter): Analytické nástroje pro mapování internetové memosféry
Monitoring sociálních médií přináší záplavu zmínek vyjadřujících, co si o vaší značce myslí na sociálních sítích. Jak se v takovém množství zorientovat? Jaké vizualizace a statistiky jsou pro získání přehledu nejpoužívanější? Analytické možnosti současných nástrojů v této oblasti vám pomohou vystrčit hlavu z udržované zahrádky vašich vlastních komunikačních kanálů.
19:00 Martin Švarc (Adform): Je online skutečně nejlépe měřitelným médiem?
Ačkoli existuje až příliš mnoho metrik k vyhodnocení online kampaní, výsledky se zpravidla hodnotí tou nejméně vhodnou možnou variantou. Pojďme se spolu podívat na pár z nich a pokusme se najít vhodnou metriku v příkladech.
19:20 Jan Tichý (Medio Interactive): Google Analytics znovu a lépe. Aneb malá revoluce v nejpoužívanějším webovém analytickém nástroji
V Google Analytics nás čeká řada zásadních novinek. Lze je bez zdráhání označit za revoluční. Nejedná se totiž jen o přidávání více či méně užitečných funkcí do stávajícího systému, jak tomu bylo doposud. Google to teď vzal pěkně z gruntu a překopal celé Google Analytics od základu. Technologicky i filozoficky. S nadsázkou řečeno nezůstane na pozadí měření kámen na kameni a během příštího roku budeme mít úplně nový a úplně jiný analytický systém. Lepší.
19:40 Diskusní panel: Jiří Brázda, Václav Novák, Martin Švarc a Jan Tichý
20:00 Více či méně dlouhý neformální konec (networking)
Kdy, kde, jak se potkáme?
Kdy: netradičně ve čtvrtek 29. listopadu 2012 v 18 hodin
Kde: restaurace ELEMENT, Štefánikova 18/25, Praha – Smíchov
Více informací: www.webanalyticswednesday.cz/
Oldřich Kejík