On-line

Agentura AITOM připravila webové stránky pro Aquapalace Praha

Největší aquapark v ČR, Aquapalace Praha, si pro vytvoření svých webových stránek vybrala agentury e-invent a AITOM. Důraz byl při výběru kladen především na image a technologické zpracování.

AITOM však originálně zpracoval také interaktivní prohlídku prostor aquaparku a fotogalerii a rovněž implementoval internetový e-shop na prodej vstupenek a upomínkových předmětů. Po spuštění webu navíc pracuje na některých oblastech on-line marketingu (PPC a SEO).

„Vzhledem k tomu, že je Aquapalace Praha největším českým aquaparkem, zaslouží si opravdu pěkné, originální a technologicky perfektní webové stránky. Agentury e-invent a AITOM jsme vybrali především kvůli jejich kreativním nápadům, které zpracovaly nad rámec požadovaných úkolů, a opravdu komplexní strategii řešení. Při vytváření nových stránek jsme kladli důraz hlavně na jejich design – mají být co nejzajímavější a nejatraktivnější pro všechny naše návštěvníky, což je poměrně široké spektrum. Abychom zaujali, rozhodli jsme se také přijmout jejich netradiční zpracování fotogalerie (http://www.aquapalace.cz/uzitecne-informace/galerie/fotogalerie) www.aquapalace.cz/uzitecne-informace/galerie/fotogalerie.cz a interaktivní prohlídky. Pro efektivní chod jsme potřebovali zajistit i vlastní internetový prodej, přes e-shop prodáváme vstupenky a upomínkové předměty. V listopadu navíc počítáme se spuštěním nového rezervačního systému,“ pochvaluje si spolupráci Pavel Klaška, marketingový ředitel Aquapalace Praha.

Pavel Houser, ředitel společnosti AITOM, dodává: „Práce pro Aquapalace Praha pro nás byla, a koneckonců stále je, velkou výzvou. Například rezervační systém všech jednotlivých provozů je z technického hlediska poměrně složitý. Jsme rádi, že jsme navázali spolupráci i v rámci internetového marketingu. Daleko lépe pak můžeme využít zpětnou vazbu uživatelů a web dál rozvíjet.“

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!