Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore DEW a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem, navrhla společnost DAGO POP médium prezentující novou láhev Tullamore DEW v prostředí prémiových barů.
Zadavatelem byla společnost STOCK Plzeň-Božkov, distributor této značky whiskey. DAGO navrhlo originální piedestal vyrobený z masivu dubu – tedy identického materiálu, z něhož jsou vyrobeny sudy, ve kterých část této whiskey zraje. POP prvek byl současně osazen masivním plexi blokem a LED osvětlením zajišťujícím prosvícení samotné lahve, rozsvícení hrany plexi podložky a zároveň loga situovaného na čele dřevěného fundamentu. Vznikl tak atraktivní POP nástroj podporující vizibilitu nové láhve s Whiskey Tullamore DEW na barech, který v sobě skloubil tradiční materiály spolu s moderními technologiemi, a zároveň plně reflektuje image vystaveného produktu.
– red –