„Co v tý hlavě máš?“ Takhle se ptá internetová agentura na své stránce a vzkazuje: „Pokud to tam máš, jsi náš člověk“.
Kromě zábavy má microsite jeden velmi důležitý úkol: Odhalit nového kolegu a posílit forrestí tým Javistů.
Forresti zvolili pro novou HR kampaň virální micosite a do hlavní role obsadili mozek. Jednoduše proto, že mozek je centrem všeho dění a nikdo do něj tak úplně nevidí. A o to jde.
Pomocí ikonek, které kliknutím umístí do mozku, sdělí uživatel svoje myšlenky a přání. Pošle tak vzkaz kolegovi, kamarádovi či svým blízkým. A co víc? Stejným způsobem se dá vyslovit pozvání na schůzku, kávu nebo nějaké tajné přání.
Vedlejším efektem přeposílání vzkazů by mělo být oslovení toho pravého mozku – Javisty, kterého by forrestí týmy aktuálně uvítaly. Pro něho jsou na microsite připraveny informace v podobě výhod spolupráce s FG Forrest. Mimo jiné se také budoucí Forrest seznámí se svými kolegy. Jak jinak, než nahlédnutím do jejich mozků.
Samotná microsite vznikala velmi rychle. Tříčlenný tým se prací spíše bavil a microsite spatřila světlo světa zhruba za týden. Všichni tři Forresti se shodují, že to určitě není jejich poslední společný projekt. A v to doufá i Monika Rovenská, HR Manager společnosti, a dodává: „Kolegové odvedli naprosto perfektní práci, kampaň je hodně netradiční a plně věřím, že na základě ní budu moci již v dohledné době přivítat v FG Forrest nové posily do týmu aplikačních programátorů.“
– red –