E-shop největšího prodejce elektra v České republice, společnosti Euronics, nyní rozšířil možnosti úhrady o online platby.
Na adrese euronics.cz tak mohou zákazníci internetového obchodu nakupovat zboží s ještě vyšším komfortem, rychle, jednoduše a hlavně bezpečně.
Výhodou rychlé on-line platby přes platební bránu PayU je její jednoduchost. Zákazník nemusí v internetovém bankovnictví vyplňovat údaje o platbě, o vše se postará systém sám. V platební bráně PayU stačí vybrat banku, ve které máte účet a přihlásit se, jak jste zvyklí. Další postup je běžný jako u internetového bankovnictví, jen s tím rozdílem, že formulář k úhradě již máte předvyplněný, takže nehrozí riziko chyby při vyplňování účtu prodejce či částky. Při využití online platby přes platební systém PayU probíhá převod prostředků v reálném čase a je viditelný pro zákazníka i provozovatele e-shopu během několika málo sekund. Díky tomu může prodejce provést rychlejší expedici objednaného zboží.
„Spuštěním e-shopu jsme se chtěli přiblížit skupině zákazníků, kteří upřednostňují nákup online a služby na prodejně pro ně nejsou dostatečnou motivací. Naším cílem je těmto zákazníkům poskytnout komfort, který vyžadují, s využitím všech dostupných moderních technologií, mezi které PayU jednoznačně patří,“ uvedl mluvčí společnosti Euronics Bohuslav Komín. „Zákazník, který objedná zboží skladem, zkracuje využitím PayU termín dodání o 2 až 3 dny oproti běžnému převodu,“ dodal Komín.
Euronics se tímto krokem výrazně přiblížil zkušenějším hráčům v online obchodě a už od začátku dokazuje, že bude útočit na pozici lídra v prodeji elektra přes internet. „Euronics je v současnosti největším multikanálovým prodejcem elektra, který PayU využívá,“ podotkl Komín. Mezi další významné klienty PayU patří také největší aukční portál v České republice Aukro.cz, Česká pošta, Tipsport nebo ČSAD SVT.
Mimo moderního platebního způsobu je e-shop Euronicsu vybaven také funkcí Responsive web design, která přizpůsobuje vzhled webu zařízení, ze kterého zákazník přichází. Díky tomu je možno nakupovat z domova na počítači, z tabletu ve vlaku nebo na mobilním telefonu uprostřed přírody. „Neustále se snažíme reagovat na potřeby trhu a v online prodeji vidíme jednu z cest, jak se udržet konkurenceschopnými,“ uzavřel Komín.
– red –