Prémiová značka piva Heineken se stala partnerem kultovní přehlídky světového a českého designu s názvem Designblok, který se letos koná v Clam-Gallasově a Šporkovského palácích a Kafkově domě v Praze.
Největší designovou akci v České republice vloni navštívilo kolem 40 000 lidí. Expozice Heinekenu, umístěná ve Šporkovského paláci, je dílem mladých českých umělců Romana Vrtišky a Vladimíra Žáka. Designblok začíná v pondělí 1. října a potrvá jeden týden.
„Design je jedním z klíčových pilířů naší prémiové značky, proto spolupracujeme s nejlepšími a nejtalentovanějšími designéry v České republice. Chceme společně vyvíjet zajímavý a netradiční design interiérů v našich nejlepších podnicích, protože jsme přesvědčeni, že je to atraktivní pro mladou cílovou skupinu našich konzumentů,“ konstatoval manažer prémiové značky Heineken v České republice Richard Gažo. Přehlídka Designblok je tak logickým pokračováním intenzivní spolupráce, kdy Heineken s mladými umělci vytváří zajímavé designy pro top podniky.
Expozice Heinekenu na letošním Designbloku je dílem držitele národní ceny za studentský design Romana Vrtišky a držitele ceny Czech Grand Design-objev roku Vladimíra Žáka. Oba mladí umělci pro návštěvníky připravili prezentační prostory a zcela originální bar. Všichni se tak mohou občerstvit v místnosti, připomínající tubus, který je ze všech stran obložen víčky z pivních lahví Heineken. Součástí expozice dále budou rozhovory s designéry, kteří se zúčastňují soutěží vyhlášených Heinekenem, a se kterými prémiová značka piva spolupracuje. Hosté přehlídky si ve všech třech budovách, kde se koná, mohou koupit nejen lahvové pivo, ale především Star Bottle, lahve z limitované edice Jamese Bonda, svítící pod UV světlem.
Lahůdkou celého Designbloku se stane soutěž o Heineken Premium Quality Bike – jízdní kolo v hodnotě 30 000 korun. Právě pro tuto jedinečnou příležitost jej sestavil známý designér Honza Kloss, přičemž při práci použil součástky z různých zemí původu. Kolo se zeleným lakem v barvě Heineken má rovněž poukázat na oblibu cyklistiky v zemi, odkud pivní značka pochází, tedy Holandska.
– red –