Dulux, značka prémiových interiérových a exteriérových barev, připravuje v rámci letošního Týdne barev (Colour week – mezinárodní projekt Duluxu) guerillovou out of home kampaň, jejímž cílem bude komunikovat emoce, které barvy nesou, a zároveň zvýšit povědomí o značce Dulux patřící ke světovým leaderům v oblasti prémiových nátěrových hmot.
Týden barev proběhne od 8. do 12. října 2012, ale již nyní odstartovala teasingová část kampaně. Letošní Týden barev v Praze je pilotním projektem sloužícím jako inspirace pro ostatní pobočky AkzoNobel po celém světě. Český projekt zvítězil v interní soutěži AkzoNobel mezi jednotlivými světovými pobočkami.
Kampaň odstartovala již na začátku září nebrandovanou komunikací, jejímž cílem bylo prostřednictvím sociální sítě Facebook přitáhnout pozornost lidí k barvám. Vznikly Facebookové stránky Mám rád zelenou, Mám rád modrou, Mám rád červenou a Mám rád žlutou. Tyto barvy budou hrát klíčovou roli v průběhu celého Týdne barev. „Chceme Čechům přiblížit sílu barev a ukázat jim, že barvy dokáží pozitivně ovlivňovat prostředí, v němž žijeme. I když se Češí za poslední roky přestali bát barev v oblékání, jejich domovům stále vévodí bílá,“ přibližuje Miroslava Plánková, marketingová ředitelka Akzo Nobel ČR.
V pondělí 24.9. odstartovala teasingová a již brandovaná část kampaně. Hlavním komunikačním kanálem je Faceboková page Síla barev Dulux a web www.tydenbarev.cz. Zde se může veřejnost postupně seznamovat s děním v rámci samotného Týdne barev, které bude utajené až do posledního dne.
Celý projekt zajišťuje agentura Tequila Praha / TBWA pod vedením Alžběty Pavlínové, PR Directora a project leadera. Členy klíčového týmu je i Adam Zbiejczuk, Roman Hřebecký (digital), Aneta Pouchová (produkce) a Tomáš Fridrich (PR) a kreativní tým TBWA. Na projektu spolupracují známé osobnosti jako Anička Polívková, Klára Vytisková, Radim Vizváry a další.
– red –