Podniky nyní mohou efektivněji komunikovat se zákazníky s pomocí řízeného direct marketingu a optimalizace kontaktů.
Společnost Infor, přední poskytovatel podnikového aplikačního softwaru s více než 70 000 zákazníky, ohlásila Inforce Marketing, komplexní automatizovaný systém pro řízení marketingových aktivit postavený na platformě Salesforce. Inforce Marketing nabízí podporu podnikových procesů v efektivním, uživatelsky přívětivém formátu, přičemž poskytuje marketingovým pracovníkům bezkonkurenční rychlost, účinnost kampaní a transparentnost marketingových plánů a rozpočtů prostřednictvím jednotného pracovního prostředí pro všechny typy kampaní. Nový systém byl ohlášen na Dreamforce 2012, konferenci společnosti salesforce.com pořádané v americkém San Francisku.
Inforce Marketing je aplikace, která propojuje podnikový back-office ERP systém s front-office systémem pro generování kontaktů a správu zákazníků. Inforce Marketing byl zařazen do skupiny Social Apps Showcase v rámci portálu AppExchange, přičemž je druhým produktem postaveným stoprocentně na platformě Salesforce. Jako první Infor uvedl aplikaci Inforce v březnu roku 2012 a plánuje navíc v prvním kalendářním čtvrtletí 2013 uvést funkcionality Quote and Order nabízející komplexní pohled na zákaznická data v celém podniku.
– red –