Reklama

BILLA má plyšovou Superosmu

Novou podzimní spotřebitelskou sběratelskou soutěž zahajuje řetězec supermarketů BILLA. Zákazníci si v ní za nasbírané samolepky za nákupy budou moci vybrat jednu z osmi kvalitních plyšových hraček ve tvaru ovoce a zeleniny. Soutěž bude probíhat ve všech filiálkách BILLA do 27. listopadu.

Čerstvost: v BILLE nejvyšší priorita
„Superosma je originální čistě česká kampaň,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v ČR a na Slovensku. „Plyšáci jsou kvalitní a opravdu velmi povedené hračky. Za určitý počet samolepek je budeme rozdávat zdarma, dost si od toho slibujeme,“ dodává Szczypka. Každá z postaviček je členem zdravé patroly. Má svoje jméno, povahu a jedinečné vlastnosti. Společně informují děti i jejich rodiny o prospěšnosti konzumace čerstvého a kvalitního ovoce a zeleniny.

Hrací kartu dostanou zákazníci v každém obchodě BILLA. Za nákup v hodnotě 200 Kč a jejích násobků dostanou zdarma samolepky určené k vylepení do této karty. Plyšovou hračku dostane každý, kdo nasbírá 25 samolepek. Již při deseti pak pro získání odměny stačí doplatek ve výši 149 Kč. V průběhu celé kampaně budou v týdenních letácích v nabídce zdůrazňovány prémiové produkty partnerů soutěže, k nimž zákazníci obdrží jednu samolepku navíc. Maskoti v kostýmech plyšáků budou navštěvovat jednotlivé obchody a rozdávat v nich pexesa, obrázky a další informace k soutěži.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Marketingový manažer | služební auto | Jihlavsko
    Jihlava | 70000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!