Internet

Effectix uvádí na trh nový nástroj pro zvýšení konverze webu

Effectix.com, český poskytovatel efektivních řešení na internetu, uvádí v těchto dnech na český a slovenský trh nástroj pro online marketing a prodej: AvatarX. Jedná se o řešení, které zvýší konverzi novým způsobem, než tomu bylo na trhu doposud běžné. S touto aplikací mohou uživatelé okamžitě komunikovat s návštěvníky webu, sledovat a ovlivňovat jejich chování. Poté jednoduše měřit a vyhodnocovat efektivitu vložených investic do online podnikání v reálném čase s cílem zvýšení prodeje.

„Každý, kdo na internetu prezentuje ideu či zboží, naráží na palčivý obchodní problém. Tím je nemožnost působení na klienty v reálném čase a  jejich motivování k obchodu. Většinou zákazníci své dotazy zasílají pasivně přes kontaktní formulář, zavolají na telefonní číslo anebo jednoduše vyřídí nákupní košík a bez zodpovězení aktuálních dotazů risknou koupi,“ uvádí David Bauckmann, technický ředitel Effectix.com.

Na trhu se nyní objevuje fenomén v podobě interaktivních nástrojů, které dokáží zrealizovat živý dialog mezi potenciálním návštěvníkem a zástupcem webové stránky či e-shopu. Lépe je tak motivují ke koupi zboží, vysvětlí dotazy a tím docílí lepší konverze při návštěvnosti.

AvatarX je odpovědí na tento fenomén. Jedná se o desktopovou aplikaci složenou z několika účinných nástrojů. Klíčovým prvkem řešení je „online poradce“ na bázi online chat-komunikátoru. Dokáže sledovat pohyb, kde se daný návštěvník na stránkách vyskytuje, jaké jsou oblíbené produkty, historii konverzace a celkově trend daného návštěvníka, který se na stránky vrátí. Během sekundy může operátor na straně prodejce aktivně oslovit návštěvníky webu za účelem prodeje a podat informace snadno a rychle. E-shopům se tak výrazně zvyšují konverze jiným způsobem, než pouhým zvýšením návštěvnosti, která pro většinu firem sama o sobě nepřináší žádný efekt. „Firmy investují značné částky do online reklamy a optimalizace webů, řeší konverzní poměr a přejí si, aby se k nim návštěvníci vraceli. Marně, pokud v danou chvíli nenajdou žádanou informaci a komunikace je tradičně pasivní. Ale zprostředkováním dialogu mezi naším klientem a návštěvníkem webu znamená další krok k maximální efektivitě práce v digitálním světě,“ říká o online poradci manažer vývoje Effectix.com, Jan Štěpánovský. Stačí pouze, aby byl virtuální obchodník online a čekal na svého potenciálního zákazníka. Vše ostatní se pak už odehrává takřka jako v reálném světě.

Snadné vyhodnocení investice

Bonusem softwaru AvatarX je možná měřitelnost a vyhodnocení komunikace díky vylepšenému nástroji Effectix Analyzer, který samostatně uvedla firma Effectix.com na trh před dvěma lety a zaznamenala s ním takřka okamžitě značný úspěch. Effectix Analyzer je důležitým doplňkem desktopové aplikace AvatarX, s jehož pomocí mohou uživatelé přímo ve svém počítači bez jakékoliv práce sledovat aktuální přehled pozic svých stránek na internetu a především změřit efektivitu investic do zvolených internetových katalogů a vyhledávačů po celém světě. Nástroj totiž dokáže online měřit, vyhodnocovat a porovnávat finanční výhodnost PPC reklam, SEO optimalizace, reklamy na Facebooku a ostatních placených kampaní na internetu (firmy.cz, zboží.cz, najisto.cz a podobně). Porovnání statistik je schopen zobrazit v jediném grafu.

Social Link pro doporučení

Perličku, jež přispěje k obohacení webových stránek, představuje prvek známý převážně ve formě „pluginu“. Jde o „plovoucí“ okno, které je vhodné pro obsahový web i e-shop a vnese na web příjemnou personalizaci. Ukazuje, co se na příslušném webu člověku líbí a tím spojuje poskytovatele a návštěvníka a může přivést další možné zákazníky. Zároveň tlačítko SocialLink webu dává lidem jednoduchým způsobem možnost, aby dali svůj hlas a doporučení.

Všechny funkce AvatarX pracují samostatně a přinášejí rozdílná data. Celistvě však poskytují jedinečný obraz o návštěvnících webové stránky, jejich chování a obohacují web o další „smysl“. Nástroj je určen pro potřeby jednotlivců i větších firem, jež se zasvěceně zaměřují na výkonnostní online marketing a jsou si plně vědomi jeho výhod.

Výhody AvatarX pro návštěvníka:

  • Rychlá aktivní komunikace bez telefonu a zdržujících e-mailů.
  • Možnost zeptat se na cokoli s odpovědí v reálném čase.
  • Veškerá komunikace se zaznamenává na jednom místě.
  • Nepostradatelný poradce během uzavírání potenciálního obchodu.
  • Jednoduché okno známé z klasických komunikátorů.

Výhody pro uživatele:

  • Možnost sledování chování návštěvníků.
  • Ovlivňování obchodu v reálném čase.
  • Aktivní oslovení návštěvníků na webu za účelem prodeje.
  • Aktivní oslovení návštěvníků na webu za účelem podání informací.
  • Možnost sledování pozice webu ve vyhledávačích.
  • Využití dat a srovnání výsledků z vyhledávačů Seznam a Google.
  • Jednoduché vyhodnocení, měření a porovnání investic do online reklamy.
  • Lepší plánování kampaní na internetu s maximálním zacílením na konkrétního zákazníka.
  • Výrazná úspora finančních prostředků určených k propagaci na internetu.
  • Avatar X poskytuje několik klíčových nástrojů za cenu mnohem nižší než jednotlivé aplikace na trhu.
  • Posílení prestiže webu.

Jak vypadá online chat?

Chat může být i naprosto anonymní. V případě, když není operátor online, je možné zanechat vzkaz. Stačí do chatovacího okna vložit e-mailovou adresu a napsat zprávu. Zpráva se odesílá klávesou „Enter“.

– red –

Čtěte také

  1. Jsi nadšenec do elektra? Pojď pracovat k nám (40 - 60.000 Kč)
    Frýdek-Místek | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Trade Marketing Specialist
    Praha
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Moderátor/ka živého vysílání – studio ve Zlíně | až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!