Publikace je určena pro ty, kteří nemají s řízením projektů zatím větší zkušenosti. Jak pro úplně začínající projektové manažery, tak pro ty, kteří projekty řídí teprve krátkou dobu.
Pohromadě v ní naleznou vše, co pro svou práci potřebují:
- jak předávat, ale také přijímat zprávy, aby byly co nejpřesnější a nedocházelo k jejich zkreslování
- jak vyjednávat se zadavatelem projektu, ale také s vlastními lidmi
- proč by měl být projektový manažer i skvělý vůdce, jak být lidem příkladem
- co je to tzv. hierarchický rozklad produktů, k čemu slouží
- jak vám při plánování projektu pomůže analýza, různé diagramy a síťové grafy
- proč je nutné měřit a jak stanovit tzv. dosaženou hodnotu
- jaké metody výběru projektu existují a kdy je která vhodná
- co zahrnuje tzv. fáze definování projektu
- které organizace pro řízení projektů existují a čím se vyznačují
- jaké činnosti zahrnuje tzv. vývojová fáze
- jak má probíhat fáze implementace
- na co bychom neměli zapomenout při fázi ukončovací.
O autorovi:
James Taylor je projektový manažer s PMI certifikátem a více než 37 lety zkušeností s řízením projektů i programů, a to jak v sektoru veřejném, tak i soukromém. V současnosti pracuje jako konzultant a trenér pro řízení projektů, žije v Peachtree City, stát Georgia. Je rovněž autorem knih Managing Information Technology Projects a Projet Management Workshop.
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.