Brněnská IKEA zahájí na jihu Moravy distribuci 430 tisíc výtisků nových katalogů švédského nábytku, což je o 10 % více než v loňském roce. Katalog se dostane do oblastí vzdálených od obchodního domu až 45 minut jízdy. Novinkou jsou pro letošní rok digitální aplikace pro chytré telefony. Díky nim se katalog stává interaktivním a odhaluje skrytý obsah. Po oskenování stránky bude moci zákazník například nahlédnout do zavřené skříně nebo změnit doplňky v místnosti.
V rámci zkvalitňování svých služeb rozšířila IKEA Brno pro letošní rok oblast, do níž distribuuje katalogy nábytku. Mezi 14. srpnem a 4. zářím 2012 se tak katalog nově dostane do schránek zákazníků v Kroměříži, Zlíně nebo Otrokovicích. Osobně si ho pak mohou lidé vyzvednout od 3. září 2012 přímo v obchodním domě nebo mohou využít možnosti jeho objednání přes webové stránky. Letošním ústředním tématem katalogu IKEA je textil, který představuje cenově dostupné řešení pro oživení bydlení.
„Katalog nového zboží je pro naše zákazníky každoročně očekávanou událostí a jeho distribuce budí čím dál větší zájem. Proto jsme se letos rozhodli vydat o 40 tisíc výtisků více než loni. Katalog distribuujeme do oblastí s dojezdovou vzdáleností 45 minut. Dále také do měst, u kterých z průzkumu víme, že nás jejich obyvatelé často navštěvují,“ uvedla Dagmar Juřičková, marketingová manažerka IKEA Brno. „Podtitul letošního katalogu zní: Zpestřete si bydlení, zpestřete si život. Téma textilu se tak bude u nás v IKEA prolínat celým rokem. Cílem je nabídnout lidem možnosti, jak levně pozměnit svou domácnost a vytvořit tak příjemnou a útulnou atmosféru,“ doplnila Juřičková s tím, že celosvětově bylo vytištěno 212 milionů kopií katalogu v 62 jazycích.
Pro letošní rok přišla IKEA s novinkou a ke katalogům vyvinula interaktivní aplikace pro chytré mobilní telefony a tablety. Nové aplikace umožňují skenovat stránky tištěného katalogu a zobrazit doplňkový obsah. Díky tomu budou zákazníkům k dispozici například galerie fotografií, 3D modely nábytku či videa představující zařizování vzorových pokojů v obchodních domech.
„V životě lidí zaujímají stále významnější místo digitální technologie. Právě proto držíme krok s dobou a nabízíme našim zákazníkům inovativní řešení v podobě katalogu, který je doplněn o speciální digitální aplikace,“ sdělila Dagmar Juřičková z brněnského obchodního domu IKEA. „Díky těmto aplikacím již nebude prohlížení katalogu pouhým listováním, ale i bohatým zážitkem. Prostřednictvím chytrého telefonu je možné otevřít jeho elektronickou podobu. Lidem se tak například nabídne pohled do zavřených dveří nebo si budou moci dozdobit pokoje podle své fantazie,“ dodala Juřičková.
– red –