Společnost SAS, poskytovatel řešení v oblasti Business Analytics, Business Intelligence a Big Data, se rozhodla obnovit spolupráci s agenturou ConPro, která probíhala v letech 2009 – 2011.
„Spolupráci se společností ConPro jsme měli vždy v dobré paměti. Známe schopnosti i profesionální nasazení jejího týmu a rozhodli jsme se na tyto zkušenosti navázat. Kromě Public relations jsme rozšířili záběr naší vzájemné kooperace o oblast marketingu a reklamy,“ uvádí Jan Medřický, generální ředitel společnosti SAS Česká republika.
Úkolem agentury ConPro je kompletní zajištění PR aktivit, za které bude zodpovídat Petra Dvořáková, PR Managerka s bohatými zkušenostmi nejen s klienty z oblasti IT (například společnosti Sony Czech, Epson, CzechInvest nebo Arthur D. Little), budování povědomí o společnosti a jejích sofistikovaných řešeních. K dalším cílům patří komunikace specifických firemních hodnot, jež společnost SAS nabízí a v neposlední řadě podpora v oblasti marketingových strategií. Synergii všech výše uvedených aktivit ConPro uplatní v přípravách na odborná setkání SAS Roadshows 2012, která SAS chystá v oblasti Customer Intelligence, Risk Management a Information Management na září a říjen tohoto roku.
„Společnost SAS je prestižní, největší soukromě vlastněnou softwarovou společností na světě a my si velmi vážíme vzájemné spolupráce. O to více nás těší, že se SAS rozhodl rozšířit ji o další služby z našeho portfolia,“ dodává Helena Plívová, Managing Director společnosti ConPro.
– red –