Společnost W.A.G. minerální paliva, a.s. nabízí sofistikovaná platební řešení pro flotily profesionálních dopravních i spedičních společností pod značkou Eurowag. W.A.G. také vlastní síť expresních čerpacích stanic Tank & Go, která je určena pro osobní vozidla.
Společnost W.A.G. minerální paliva, a.s mění od 1. srpna 2012 svůj název na W.A.G. payment solutions, a.s. Ke změně názvu společnosti dochází v souladu s naplňováním mezinárodní strategie rozvoje společnosti a orientací na poskytování efektivních platebních řešení nejen na cestách. Veškeré ostatní skutečnosti (sídlo, IČ, DIČ, čísla účtů, kontakty, atd.) zůstávají nezměněny. Platné zůstávají všechny dosavadní smlouvy a závazky společnosti.
Společnost W.A.G. v letošním roce změnila svou akcionářskou strukturu. Zakladatel a generální ředitel společnosti Martin Vohánka navýšil svůj podíl na 90,8 %, přičemž vrcholový management získal na základě opčních programů 9,2 % akcií. Další změnou prošla Dozorčí rada společnosti – novým členem se stal Radim Jauker, který nahradil Tima Coxe.
O stále silnějším postavení společnosti W.A.G. na trhu svědčí její stabilní dvouciferný růst a to i v letech 2008 až 2010.
V minulém roce firma utržila 369 milionů EUR a v roce 2012 očekává 440 EUR. Jak se W.A.G. s produktem Eurowag vypořádává s konkurenci velkých hráčů na trhu vysvětluje Martin Vohánka: „Eurowag vstoupil na trh v době, kdy několik málo velkých západních koncernů ovládalo trh. Tomu odpovídaly i jejich vysoké marže, které dopravci platili v cenách paliva.
Na začátku Eurowag z tohoto prostředí těžil, neboť mohl i přes velmi malou síť a minimum doprovodných služeb nabízet zásadní konkurenční výhodu – výrazně nižší ceny a tak úspěšně růst. To se ale zanedlouho změnilo a naše konkurence se chtě nechtě začala nově nastolenému cenovému trendu přizpůsobovat. Eurowag se proto musel velmi záhy zaměřit na intenzivní produktový vývoj, abychom náskok několik desítek let existující konkurence odstranili a nakonec předehnali.“
– red –