Online banka ZUNO, člen bankovní skupiny Raiffeisen Bank International, získala v Česku už přes 45 000 klientů a téměř 14 miliard korun na vkladech. Společně se slovenskou pobočkou ZUNO překročilo hranici 100 000 klientů a celkový objem vkladů přesáhl hranici 22 miliard korun.
“Klienti ZUNO považují naše produkty za atraktivní, a to je skvělé,” říká András Hámori, CEO ZUNO. „ZUNO se i nadále drží hesla Less bank, more life. Do Čech i na Slovensko jsme vstoupili s jasnou strategií založenou na jednoduchosti, transparentní komunikaci a žádných, nebo minimálních poplatcích. Rychlost, s jakou jsme překročili hranici 100 000 klientů, ukazuje, že i trh se začíná měnit směrem k jednoduchému a nekomplikovanému bankovnictví.“
V roce 2012 rozšířila ZUNO své stávající produktové portfolio (ÚČET za 0 korun, 2 typy spořicích účtů a několik termínovaných vkladů) o online spotřebitelský úvěr bez ručitele do výše 500 000 korun s názvem PŮJČKA a o povolené přečerpání účtu REZERVA. Další produkty reagující na klientskou poptávku banka představí v následujících měsících.
“Překonání symbolické hranice 100 000 zákazníků od spuštění v Česku a na Slovensku znamená, že jsme každých 8 minut získali jednoho klienta,” doplňuje Tomáš Kuna, generální ředitel ZUNO pro Česko a Slovensko. “Přestože na obou trzích působíme velice krátce, celkový objem vkladů přesahující 22 miliard korun dokazuje, že nám čeští a slovenští klienti stále více důvěřují.“
– red –