Obchod

Začíná 14. ročník projektu RHODOS – hodnocení image firem

Cena RHODOS – firemní image je od roku 1997 prestižním uznáním vynikající pověsti společností a institucí působících v České republice. Udělování této ceny bylo vždy založeno na zkušenostech a názorech reprezentativního uskupení českých i zahraničních top manažerů na úrovni CEO.

V roce 2012 proběhne soutěž pod záštitou ministra průmyslu a obchodu ČR Martina Kuby a radní hl. m. Prahy Aleksandry Udženije. Žebříček firem s nejpůsobivější image bude sestaven na základě hodnocení rozsáhlého a reprezentativního panelu expertů, jehož činnost začíná 11. června a potrvá přibližně 4 týdny.

Manažeři, kteří přijali nabídku k účasti v hodnotícím panelu, budou posuzovat image firem v následujících 10 kategoriích: banky , pojišťovny, výrobci a dodavatelé potravinářských výrobků (food), výrobci a dodavatelé nepotravinářských výrobků (non-food), výrobci a dodavatelé nápojů, výrobci a dodavatelé spotřební elektroniky, výrobci a dodavatelé bílé techniky, farmaceutické společnosti, obchodní řetězce a telekomunikační společnosti.

Občanské sdružení RHODOS – firemní image organizuje soutěž tak, že jakýkoli netransparentní vliv na výsledky je vyloučen. Hodnocení organizují a vyhodnocují respektované výzkumné agentury Factum Invenio a Data Collect. Výsledky budou zveřejněny na galavečeru RHODOS dne 18. září, organizačně zajišťovaném skupinou ppm factum.

Generálním partnerem projektu je společnost Silnice Group a.s., hlavními partnery EDIKT a.s. a EPLcond s.r.o., partnery pak České Dráhy a.s., CzechTourism, Fidentia s.r.o., Ford Motor Company s.r.o. a Oresi s.r.o. Mediální partnerství převzali Euro, ATOZ Group a iDNES.cz, projekt se uskuteční s podporou České televize a Rádia Česko.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!