Obchodní portál Aukro.cz v červnu spouští novou letní kampaň s motivem „Velké zážitky začínají na Aukru“. Kampaň vznikla kompletně in-house. Dokonce i modelky a modelové na vizuálech jsou zaměstnanci Aukra.
Aukro už i předešlé kampaně realizovalo z větší části in-house, tato je ale prví, která vznikla kompletně v režii Aukra: „Od kreativy, přes samotnou realizaci až nákupů médií jsme vše realizovali v rámci týmu marketingu,“ říká Milan Duda, leader marketingové komunikace Aukra. I tvářemi kampaně se stali sami zaměstnanci, těch se zapojilo celkem 18 napříč téměř všemi odděleními.
Kampaň propaguje produktové kategorie a její claim je „Velké zážitky začínají na Aukru“, což je hlavní komunikační linka: „Chtěli jsme lidem připomenout, že díky široké nabídce je právě Aukro to místo, kde nakoupí vše potřebné pro letošní léto,“ vysvětluje Milan Duda. Sekundární linka je postavená na zapojení zaměstnanců. Na některých formátech a na microsite se lidé dozvědí informace ze zákulisí příprav i o samotných aktérech.
Načasování je naplánováno od června do července. Jako komunikační kanály zvolilo Aukro online reklamu, outdoorové plochy, reklamu v metru a LED plochy v centru Prahy doplněné o inzerci v lifestylových magazínech.
– red –