Obchod

Jupík se stévií, bez konzervantů a v novém kabátu

Oblíbený ovocný nápoj Jupík zahajuje novou kampaň, ve které představuje všech pět svých příchutí nově bez konzervantů a s výrazně nižší kalorickou hodnotou. Díky použití přírodního sladidla stévie a moderní bezkonzervační technologie tak Jupík reaguje na stále vyšší požadavky spotřebitelů. U příležitosti těchto změn prochází Jupík také kompletním redesignem.

Ovocný nápoj Jupík s 20% podílem ovocné složky a bez umělých barviv je díky využití technologie horkého rozlivu nově také bez konzervantů. Nově Jupík obsahuje také stévii, sladidlo získávané z přírodních zdrojů. Právě o extrakt z lístků této nenápadné, ale velmi zajímavé rostlinky, je obohacen oproti ostatním nápojům své kategorie, a má tak mnohem nižší kalorickou hodnotu než konkurence.

„Stévie je pro trh dětských ovocných nápojů zajímavou novinkou,“ říká Alena Procházková, senior brand manažerka značky Jupík, a dodává: „Jupík je první nápoj pro děti se stévií u nás. Věřím, že si ho nejen díky tomu oblíbí kromě dětí i jejich maminky.“

Kromě přechodu na bezkonzervační technologii a slazení stévií přichází Jupík také s novým vzhledem. Láhev o objemu 0,33l má nový tvar i etiketu. Její design byl dotvořen dle názorů dětí zjišťovaných v marketingovém výzkumu realizovaným společností TNS Aisa v červenci 2011.

Novinka bude podpořena PR kampaní a BTL aktivitami.

Nový Jupík ovocný 0,33l najdete v obchodech v příchutích Jablko, Jahoda, Multivitamin, Pomeranč a Cherry Cola od června tohoto roku.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!