Novou reklamní agenturou DIRECT Pojišťovny se stala MARK/BBDO. Ve výběrovém řízení, které probíhalo od října do prosince loňského roku, nejlépe obstála v konkurenci dalších čtyř komunikačních agentur. MARK/BBDO střídá agenturu Ogilvy & Mather, která s DIRECT Pojišťovnou spolupracovala uplynulé dva roky.
„Hledali jsme strategického partnera, který bude schopen navrhnout a realizovat integrovaná komunikační řešení. Proto klíčovou roli ve výběru kreativní agentury hrálo především strategické myšlení a kreativní zpracování prezentovaných návrhů, ale také efektivita a flexibilita. Na základě vyhodnocení těchto kritérií jsme se rozhodli pro agenturu MARK/BBDO,“ říká Ondřej Havlík, ředitel pro strategii, marketing a vztahy se zákazníky DIRECT Pojišťovny. „Věříme, že nově uzavřené partnerství povede k dalšímu posílení pozice DIRECT Pojišťovny na českém trhu,“ dodává Ondřej Havlík.
MARK/BBDO se nyní stará o kompletní strategické plánování a přípravu veškerých reklamních kampaní DIRECT Pojišťovny. Komunikace bude vycházet především z klíčových pilířů strategie DIRECT Pojišťovny, kterými jsou cenově výhodné produkty, vysoce kvalitní služby a rychlý a jednoduchý způsob sjednání pojištění. Agentura MARK/BBDO s DIRECT Pojišťovnu spolupracovala od jejího vstupu na český trh a stojí za úspěšnými a oceňovanými reklamními kampaněmi „Zloději“, „Tvůj soused“ a „Lama“.
DIRECT Pojišťovna se při plánování kampaní může opřít také o bohaté zkušenosti a know-how mateřské společnosti RSA, která své produkty a služby nabízí 20 milionům zákazníků ve více než 130 zemích světa. RSA v oboru pojišťovnictví působí již více než tři sta let a má tak přístup k rozsáhlým znalostem a zkušenostem z pojišťovacích trhů v mnoha zemích.
– red –