Společnost Lukoil Česká republika opět potvrzuje aktivní zájem o nové technologie a komunikační kanály. Svým zákazníkům a fanouškům od dubna nabízí věrnostní program prostřednictvím aplikace Foursquare, který je dostupný na všech čerpacích stanicích.
Sociální síť Forsquare patří mezi takzvané „location-based services“, jejich rozmach je spojený s užíváním chytrých mobilních telefonů. V reálním čase jsou uživatelé v kontaktu se svými přáteli, se kterými sdílejí místa, kde se aktuálně nacházejí. Lukoil nabídne uživatelům Foursquare na každé čerpací stanici kávu zdarma pro nejvěrnějšího zákazníka (tzv. Mayora) při každé jeho návštěvě, ale také stejnou odměnu při každém pátém přihlášení (check-in) na kterékoliv stanici Lukoil. Tímto krokem chce také firma podpořit rozvoj této sociální sítě v České republice.
„Lukoil představuje moderní firmu, která vnímá změny na trhu a nové komunikační příležitosti. Mnoho našich současných i potenciálních zákazníků je aktivních na sociálních sítích a bylo by netaktické tyto nové možnosti opomíjet,“ říká Robert Nowek, Director of Retail CEEB společnosti Lukoil. „Momentálně máme vybudovanou více než třináctitisícovou komunitu příznivců na Facebooku, kterým mimo jiné nabízíme mapu čerpacích stanic včetně aktuálních cen, což doposud nikdo z přímé konkurence nedělá. Jsme aktivní také na Twitteru a sledujeme různá tematická diskusní fóra,“ dodává Nowek.
Více informací o aktivitách Lukoilu na síti Foursquare naleznete na https://foursquare.com/lukoilcz.
– red –