Hlasování v Ceně veřejnosti 10. jubilejního ročníku Zlaté koruny pokročilo do finálového kola. Na stránkách www.zlatakoruna.info tak veřejnost může vybírat z 25 produktů, které se do finále probojovaly z předchozího nominačního hlasování. Ve finálovém kole, které potrvá do 15. května, je možné hlasovat i prostřednictvím SMS zpráv.
Z nominačního kola hlasování veřejnosti, které bylo ukončeno v neděli 1. dubna, postoupilo do finále dvacet pět finančních produktů s největším počtem získaných hlasů. Celkově se do hlasování zatím zapojilo 56 423 lidí, ti dohromady nominovali 259 finanční produktů. „Účast desítek tisíc lidí, kteří každoročně hlasují v soutěži Zlatá koruna, svědčí o tom, že klienti bank už dávno nejsou jenom pasivními příjemci jejich služeb. A pozitivní zprávou je i to, že lidé poznají kvalitní produkty a mají chuť je podpořit svým hlasováním v soutěži,“ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna.
Hlasování veřejnosti potrvá do 15. května a hlasující s nejpřesnějším odhadem počtu všech odevzdaných hlasů vyhrává zájezd od společnosti CK Fischer. Během této doby běží na stránkách www.zlatakoruna.info také hlasování v Ceně podnikatelů. Ta se uděluje od roku 2008 nejoblíbenějším produktům pro malé a střední podnikatele.
– red –