Obchod

Co bude platit v marketingu zítra?

Program 13. ročníku konference Marketing Management s podtitulem „Šťastná třináctka. Nevěřte (marketingovým) pověrám!“ zveřejněn. Jako keynote řečník vystoupí Riki Drori, marketingová ředitelka Googlu.

Třináctý ročník konference Marketing Management, který se bude konat 3. května v hotelu Boscolo Prague, přivádí do Prahy mimořádné osobnosti. Jednou z nich v roli keynote řečníka bude Riki Drori, marketingová ředitelka Google pro oblast Východní a Jihovýchodní Evropy a zároveň zástupkyně marketingového ředitele pro oblast SEEMEA, která čítá 110 zemí. Od roku 2006, kdy nastoupila do společnosti Google, pracuje Riki systematicky na prohlubování spokojenosti uživatelů se službami Googlu. Řídila mnoho kampaní na podporu produktů pro marketéry a reklamní agentury na celém světě.

Nejsou pro ni cizí žádné průkopnické myšlenky a koncepty. V duchu jedné z myšlenek konference „Co platilo v marketingu včera, dnes už neplatí“ řídila i své předcházející projekty. Před nástupem do Googlu pracovala na založení firmy zabývající se interaktivním marketingem. Riki strávila osm let v New Yorku na různých pracovních pozicích. Dva roky pracovala jako ředitelka marketingu a mezinárodní komunikace pro společnost ORT, dále jako Account Supervisor ve společnosti NYPR, newyorkské agentury specializující se na PR služby pro high tech odvětví.

V oblasti PR působila Riki na významných postech, mj. jako poradkyně v kampani Hillary Clintonové do senátu v záležitostech zahraniční politiky týkající se Izraele. Předchozí tři roky sbírala Riki zkušenosti jako vedoucí komunikační kanceláře na generálním konzulátu státu Izrael v New Yorku, kam přišla z pozice tiskové mluvčí v kanceláři premiéra a ministra obrany Izraele.

Přijďte na nejvýznamnější marketingovou událost v ČR – Marketing Management 2012 a dozvíte se, co bude platit v marketingu zítra!

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!