Obchod

Unikátní koncept obchodů Tchibo umožňuje neustálou expanzi

Síť úspěšných obchodů Tchibo se opět rozrostla. Ve čtvrtek 22. 3. 2012, otevřela společnost Tchibo Praha pro zákazníky ostravského obchodního a zábavního centra Forum Nová Karolina obchod Tchibo v inovovaném designu.

Jen v letošním roce je to v rozmezí několika týdnů již druhý přírůstek do husté sítě obchodů, vlastněných společností Tchibo Praha. Tím prvním byl brněnský obchod na pěší zóně v České ulici. Tchibo Praha provozuje třicet obchodů, spojujících kávové občerstvení, prodej pražené kávy a týdně nových tematických kolekcí spotřebního zboží v celé ČR. Společnost Tchibo Praha stále expanduje a upevňuje svoji silnou pozici na kávovém trhu i roli významné maloobchodní firmy.

Obchody Tchibo, které má firma ve výhradním vlastnictví, mají jednotný design vycházející z mezinárodně osvědčeného konceptu „3v1“. Na ploše v průměru okolo 100 m2 tak naleznete kavárnu pro posezení v kávou provoněné, příjemné atmosféře, pultový prodej kávy na doma i stále se měnící nabídku spotřebního zboží na týdně nová témata. Specifický koncept „3v1“ prodejen Tchibo byl na konci ledna odměněn jednou z letošních cen Top Retailer. Cenu udělili odborníci expertního panelu Retail Vision v rámci průzkumu realizovaném společností INCOMA GfK. V obchodech Tchibo si můžete pořídit také kávovary Tchibo Cafissimo a Tchibo Cafissimo DUO pro výrobu kávových nápojů z kapslí. Dalším vítaným zpestřením je obohacení sortimentu spotřebního zboží o stálou kolekci výrobků pro požitek z kávy, navržených ikonou světového průmyslového designu, Sirem Terencem Conranem. V lednu 2012 otevřelo Tchibo první obchod mimo nákupní centra, a sice na rušné pěší zóně v centru Brna.

„Náš jedinečný obchodní model skvěle funguje. Základem našeho úspěchu je především to, že přinášíme stále nové důvody, proč stojí za to se u nás zastavit. Zákazníci si oblíbili nejen naši prémiovou kávu na doma, ale stále více přicházejí do obchodů Tchibo pro šálek profesionálně připravené kávové speciality. Právě teď uvádíme i sezónní velikonoční specialitu s lahodnou chutí makadamových oříšků, šlehačkou a čokoládovou dekorací. Nabídku doplňují i týdně nové kolekce výrobků Tchibo. Stěžejní je také citlivý výběr míst pro nové obchody Tchibo. Vždy vybíráme lokality, kam chodí pravidelně velké množství zákazníků za každodenními nákupy potravin i nepotravinářského zboží“, řekl při slavnostním otevření nového obchodu Tchibo v ostravském OC Karolina Jan Suchánek, ředitel obchodů společnosti Tchibo Praha.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!