Společnost SodaStream, která nabízí alternativu k baleným vodám a nápojům v plechovkách, zahájila kampaň Go Green. Ochrana životního prostředí skrze nižší spotřebu PET lahví a návrat ke kohoutkové vodě jsou hlavní cíle společnosti.
V rámci kampaně společnost SodaStream podniká řadu marketingových aktivit. Odstartovala je besedou s novináři a odborníkem, Danielem Vondroušem, poradcem pro ekologickou politiku, na téma prevence spotřeby PET lahví. Od 1. března zahájila in-store kampaň ve vybraných obchodech, kde se objevilo POP/POS a sales promotions.
Na svých webových stránkách společnost zveřejnila banner, který čtenáře směruje na microsite speciálně vytvořený pro tuto kampaň, jejíž motto je: „SodaStream je lepší než recyklace“. K tomu SodaStream velice aktivně využívá i své facebookové stránky a kontaktuje členy svého klubu formou mailingu.
Ve spolupráci s firmou Veolia společnost SodaStream podpořila Den otevřených dveří, který se konal v rámci mezinárodního dne vody v Muzeu pražského vodárenství. Dále je hlavním partnerem červnového Ekofestivalu a partnerem vyhlášení vítězů celonárodní výtvarné soutěže pro děti projektu Adra na téma „Žízeň aneb voda nad zlato“, která vrcholí 28. 3. V neposlední řadě je partnerem výstavy s názvem Recyklace v nově otevřené Galerii umění pro děti v centru Prahy, kde SodaSteam vytvořil, jako součást výstavy, vlastní edukativní expozici.
„Těší nás, že nejen naším jednoduchým a k životnímu prostředí šetrným systémem domácí přípravy sycených nápojů, ale také řadou ekologických aktivit můžeme zvyšovat povědomí o ekologickém dopadu a ukazovat ostatním možnou cestu do budoucna,“ uzavírá Michal Panis z českého zastoupení společnosti SodaStream.
– red –