V pátek 17.2. byla v Praze, ulice Hnězdenská, otevřena další prodejna PENNY, která vychází z moderního pojetí. Zásadní změny byly učiněny v uspořádání prodejny a jejím materiálovém vybavení.
„Modernizací stávající prodejny v Praze – Bohnicích byla koncipována na základě zkušeností ze 14 realizovaných přestaveb prodejen v loňském roce. Aktuální trendy v nakupování a zákaznické zvyklosti jsme uplatnili v novém rozmístění a prezentaci zboží a zásadně jsme modernizovali interiér prodejny. Veškeré změny zlepšují a zpříjemňují zákazníkům nákupní prostředí a atmosféru.“, uvedl David Kolář, vedoucí marketingu a komunikace.
Nové pojetí se vyznačuje zejména konceptem prezentace ovoce a zeleniny formou „malého tržiště“. Chlazené balené maso je nabízeno ve skříňových chladících regálech, které díky dveřím udržují konstantní teplotu a čerstvost masa. Inovovaly se regály a jejich umístění pro prezentaci zboží, změny doznal interiér i co se barev týče – vše je nyní v trendových pastelových odstínech. Zákazníci pak, kromě jiného, jistě uvítají nové nákupní košíky na kolečkách pro menší nákupy.
Nové PENNY je tak daleko atraktivnější, vzdušnější a výrazně se odlišuje od stávajících prodejen.
Prodejna v Praze, ulice Hnězdenská disponuje prodejní plochou cca 660 m2 a o zákazníky se zde stará 14 zaměstnanců.
– red –