Agentura Grayling Czech Republic, poradenská společnost v oboru public relations a public affairs na českém trhu, zahájila spolupráci s Kaspersky Lab, největší antivirovou společností v Evropě. Grayling podporuje komunikaci světového lídra v oblasti bezpečnostního softwaru v České republice od začátku února.
Dlouhodobá spolupráce si klade za cíl rozvinout vztahy předního poskytovatele bezpečnostních řešení s českými médii a zvýšit povědomí o společnosti Kaspersky Lab a jejích produktech. Její součástí je také strategické poradentsví. „Jsme hrdí, že jsme dostali příležitost spolupracovat se značkou Kaspersky Lab. Naše vítězství v náročném tendru potvrzuje naši silnou pozici v oblasti komunikace technologických společností. Našim primárním cílem bude posílit přítomnost Kaspersky Lab v českém mediálním prostoru,“ uvedl Ben Petter, ředitel společnosti Grayling Czech Republic.
Úkolem agentury není pouze poskytovat kvalitní PR služby, ale posláním obou společností je podle Kaspersky Lab upozorňovat na témata spojená s bezpečností internetu napříč mediálním spektrem. Zajímavým zdrojem pro české žurnalisty by mohl být například portál Securelist.com, který Kaspersky Lab provozuje, i data z řady lokálních i regionálních průzkumů, jež má Kaspersky Lab k dispozici. Téma internetové bezpečnosti dnes totiž výrazně přesahuje okruh specializovaných publikací.
Kaspersky Lab je největší evropskou antivirovou společností a řadí se mezi čtyři nejlepší poskytovatele bezpečnostních řešení pro koncové uživatele.
– red –