Reklama

BILLA mění reklamku

Ve výběrovém řízení společnosti BILLA na reklamní agenturu zvítězila Kaspen/Jung von Matt. Od začátku dubna bude pro tento řetězec supermarketů zajišťovat kompletní reklamní servis od návrhu a výroby televizních spotů až po pravidelné týdenní letáky. Hlavním úkolem nové agentury bude podpora, profilace a rozvoj kreativního konceptu značky BILLA a dalších privátních značek z portfolia tohoto řetězce.

„Kreativní nápady ‚Kaspenů‘ a návrhy zpracování našich privátních značek, které do budoucna představují největší potenciál našeho růstu, byly jednoznačně nejlepší a zásadním důvodem pro změnu,“ říká marketingová ředitelka společnosti BILLA Simona Breen. „O schopnostech vítězné agentury svědčí řada mezinárodních ocenění a rozsáhlé zkušenosti s rychloobrátkovým zbožím,“ dodává.

Řetězec BILLA provozuje v České republice v současné době 204 supermarketů. Orientuje se na prodej širokého sortimentu kvalitních a čerstvých potravin převážně české provenience a produktů denní potřeby. V portfoliu BILLY je v současnosti pět privátních značek: Clever zastoupená pěti sty produkty za rozumnou cenu, Naše Bio orientovaná na bioprodukty, Vocílka pro maso českého původu, Chef Menu pro hotová jídla a kosmetika My.

Supermarkety BILLA jsou součástí mezinárodně působící obchodní skupiny REWE Group. V České republice řetězec zaměstnává téměř 6200 pracovníků.

– red –

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Trade Marketing Specialist
    Praha
  3. Elektro content master | i absolventi (40 - 60.000 Kč)
    Nový Jičín | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Marketingový specialista – 13.mzda (30.-40.000Kč) #2524
    Brno | 30000 - 40000 Kč za měsíc
  5. International management trainee
    Modletice
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!