Unikátní koncept poplatkové politiky MojeOdměny zaznamenal další úspěch. V rámci hodnocení vstřícnosti v oblasti poplatkové politiky prováděné internetovým serverem Bankovnípoplatky.com získala Komerční banka hodnocení Skokan roku. Podle serveru zlepšila KB nejvíce z českých bank oblast poplatků i přehlednost sazebníku.
„Komerční banka chápe pozitivní hodnocení odborného portálu jako ocenění své dlouhodobé práce. Podoba nového sazebníku je ovlivněna detailními klientskými průzkumy, které se zaměřily na potřeby klientů a jejich očekávání od bankovních služeb. Díky snižování cen dáváme klientům možnost využít za stejné peníze mnohem širší portfolio bankovních služeb,“ uvádí Monika Truchliková, zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing, Komunikaci a Business Development Komerční banky.
Nový sazebník platný od 1. ledna 2012 přináší klientům Komerční banky celou řadu pozitivních změn. Významně nižší náklady mohou očekávat držitelé platebních karet při řešení nenadálých situací, zlevní pořízení archivních výpisů k účtu a zvýhodnění se dotkne také trvalých příkazů do vybraných společností skupiny KB. Podnikatelé s Profi účtem uvítají snížení nákladů na vedení Profibanky díky zapojení tohoto produktu do konceptu MojeOdměny.
Podoba nového sazebníku je ovlivněna aktuálními klientskými průzkumy, které se zaměřují na potřeby klientů a jejich očekávání od bankovních služeb. Cenově zvýhodněny budou nově služby, u kterých vnímá klient nejvyšší přidanou hodnotu v konkrétních životních situacích.
– red –