Od čtvrtka 15. prosince je možné nominovat finanční produkty na Cenu veřejnosti, která se každoročně uděluje v rámci soutěže Zlatá koruna. Do finále 10. jubilejního ročníku Zlaté koruny v příštím roce postoupí 20 produktů, které získají nejvíce nominací. Z nich pak opět veřejnost svým hlasováním vybere konečné vítěze. Současně s nominacemi na Cenu veřejnosti začíná i hlasování v Ceně podnikatelů o nejlepší finanční produkty pro malé a střední podniky. Konečné výsledky obou anket budou známy v květnu 2012.
Hlasování v Ceně veřejnosti Zlatá koruna probíhá tradičně dvoukolově. V prvním, nominačním kole, které bude ukončeno v březnu 2012, se hlasuje prostřednictvím internetu na www.zlatakoruna.info. Dvacet produktů s nejvyšším počtem nominačních hlasů postoupí do finálového kola, které proběhne na internetu a navíc i prostřednictvím SMS zpráv.
V nominačním kole se hlasuje o všech produktech, které jsou umístěny na výše uvedeném webu. Návštěvník může dát hlas také jakémukoliv dalšímu produktu, který není na webu uveden, a to tak, že jeho název napíše do hlasovacího formuláře.
V minulém devátém ročníku byl v obou anketách odevzdán rekordní počet 144 101 hlasů a hlasující vybrali vítěze z celkem 706 finančních produktů.
„Těší nás, že zájem veřejnosti o hlasování v soutěži Zlatá koruna je veliký a málokterá u nás vyhlašovaná anketa se může pochlubit takovou účastí. Svědčí to o tom, že stále více lidí zajímá, jaké produkty a v jaké kvalitě finanční trh nabízí. Získat tuto cenu je pro finanční společnosti nejenom prestižní záležitostí a měřítkem úspěšnosti, ale především pobídkou, aby své služby stále zlepšovaly a více se orientovaly na klienta,“ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna.
– red –