Reklama

OD Kotva hájí české Vánoce

OD Kotva hájí české Vánoce i tradice, a proto je součástí projektu Anti Santa.

V tomto duchu se také nese tematická vánoční kampaň, a to od výzdoby až po propagaci obchodního domu. „Chránit české tradice bude letos poprvé náš český lev, a proto nečekejte na Santu!“, uvádí základní motiv Petra Kůlová, marketingová ředitelka OD Kotva.  

Vánoční kampaň tak navazuje na novou image obchodního domu, kterou reprezentuje český dvouocasý lev v dobře padnoucím obleku. 

– red –

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!