Microsite soutěže o nejlepšího a nejsympatičtějšího kutila Mistr Kutil 2011 během jednoho a půl měsíce navštívilo celkem 70 819 unikátních uživatelů, kteří zobrazili více než 285 tisíc stránek.
„Celkem se nám do letošního ročníku Mistra Kutila zaregistrovalo 2 661 soutěžících,“ shrnuje marketingová ředitelka Hornbachu Helena Ševčíková. „Zajímavým zjištěním je fakt, že 52 % návštěvníků k nám přišlo z odkazujících stránek, primárně pak z našeho profilu Hornbach CZ na Facebooku. Komunikační kampaň jsme omezili pouze na promo aktivity na prodejnách Hornbachu, komunikaci prostřednictvím mediálních partnerů a PR,“ doplňuje Ševčíková.
Druhý ročník soutěže o nejlepšího kutila vyvrcholí v sobotu 26. listopadu v Hornbachu na Černém mostě od 15 hodin. Ve velkém finálovém klání se o titul Mistr Kutil 2011 utká celkem dvanáct soutěžících, kteří získali v internetovém hlasování největší počet bodů od návštěvníků stránek www.mistrkutil.cz. Na vítěze čekají ceny v hodnotě 50 000 Kč.
Mediálním partnerem soutěže Mistr Kutil je rádio Frekvence 1, server Českýkutil.cz a síť deníků VLP.
– red –